jump to navigation

>>>C90: Non Stop-Rock at Nineteens (1995) Volume 12 5 Ιανουαρίου, 2007

Posted by J.McManus in Nineties.
trackback

 

 Δεν γνωρίζω πως θα είναι η ζωή στην Μπλογκόσφαιρα ΔΙΧΩΣ το monitor και πόσο θα διαρκέσει το συγκεκριμμένο πείσμα/καπρίτσιο του Παναγιώτη. Και μετά λένε εμένα κυκλοθυμικό…

 Δεν γνωρίζω αν η διαδικτυακή ζωή θα΄ναι καλύτερη ή χειρότερη, αλλά σίγουρα θα΄ναι πιό χρονοβόρα και κουραστική με το ατομικό ψάξιμο…

 Φυσικά η φύσις απεχθάνεται τα κενά, και σίγουρα κάτι ΝΕΟ θα βρεθεί στο μέλλον ν’ αντικαταστήσει το μονιτόρι στην περίπτωση που ο VryPan αφοσιωθεί ψυχή-τε-και-σώματι στην υπηρεσία του ΓΑΠ.

 Εγώ προσωπικά χεστηκαμάν. Έφυγα πρώτος από κει μέσα…Απλά τώρα προσπαθώ να στήσω τα links μου από την αρχή. Η πιό εύκολη λύση είναι να τα΄χει κανείς «κρυφά»-γιά προσωπική του χρήση- στ’ «αγαπημένα» του…Δεν συμφωνώ, θέλω να΄ναι φανερά και να λειτουργούν ως τυφλοσούρτης προς τις νεότερες φουρνιές ιστολόγων…

 Τριγυρνόντας blog-προς-blog, ανακαλύπτω, πέραν από τις αλλαγές σε url (ήδη πολλοί την «κάνουν» προς wordpress μεριά, που από την φύση της λειτουργεί κι ως micro-monitor, άσχετα αν η πλειοψηφία των Ελληνικών Ιστολογίων στεγάζεται ακόμα στην Blogspot) ότι πάμπολλα blogs έχουν ν’ανανεωθούν εδώ και μήνες. Αν ήμουν δίκαιος έπρεπε τα μισά να τα κατατάξω στα ΠΑΛΗΑ…αλλά αφήνω μιά ευκαιρία διά τυχόν νεκρανάστασή τους. Πολλά έχουν «κατέβει» επίσης…

 Δύσκολο άθλημα το καθημερινό μπίρι-μπίρι. Θέλει νεύρα και γερά κότσια. Πολλοί είδαν φως και μπήκαν, έκαναν την πλάκα τους με την ΝΕΑ ΜΟΔΑ για 3-4 μήνες και «μετά-πήγαν-γι-άλλα». Όχι θα κάτσουν να σκάσουν…

 Κι εγώ ΑΝ ήμουν Παναγιώτης μπορεί να βαριόμουν αυτό το μαραφέτι μετά από χρόνια. Ειδικά τώρα που μεγαλοπιάστηκε σαν τεχνικός σύμβουλος του ΠΑΘΟΚ κι υποθέτω ΔΕΝ θα΄χει τον χρόνο ούτε να κλάσει… Όχι πως είχε ανάγκη από δουλειά, αλλά στις εποχές που ζούμε, πιό εύκολα θα βρίσκει ένας τεχνοκράτης μιά τρίτη ή τέταρτη εργασία παρά ένας άνεργος ΤΗΝ πρώτη και βιοποριστική του!

 Άλλωστε οι περισσότεροι ΕΔΩ μέσα ευελπιστούσαν σε μιά κοινωνική ή επαγγελματική καταξίωση μέσω της παραμύθας των blogs. Άλλος/η με την έκδοση του βιβλίου τους, άλλος/η μ’ εύρεση εργασίας/απασχόλησης. Ουδέν μεμπτόν. Κι εγώ τώρα που άκουσα ότι μεταπωλήθηκε (πάλι;) ο Rock FM θ’ ονειρευθώ ένα mail που θα με καλούν πίσω για εκπομπές/μουσικές παραγωγές. Έμαθα όμως ότι εξηγοράσθη ο Σταθμός από την γνωστή οικογένεια Βαρδινογιάννη και μετά ξύπνησα! Ούτε όνειρα δεν μπορείς να κάνεις εδώ μέσα τελικά…

 Καλώς ή κακώς ΔΕΝ μπορούμε να συνυπάρξουμε οι μισοί με τους υπόλοιπους στο Χωριό. Κλίκες και παρέες θα υπάρχουν στο μέλλον, αλλά μην περιμένετε να ξαναδείτε ένα νέο blog-ο-πάρτυ. Έχουν λεχθεί πολλές και βαρειές κουβέντες εκατέρωθεν δυστυχώς…

 Το μεγαλύτερο κακό στην Ελληνική Μπλγκόσφαιρα το’πραξε η «διαίρει-και-βασίλευε» τακτική του Τσάμπα Εκδότη και η ύποπτη, προβοκατόρικη και πεμπτοφαλαγγίτικη στάση (όπως απεδείχθη) της γνωστής μας πλέον Νταλίκας. Γενικά Ο,ΤΙ κακό συνέβη ΕΔΩ μέσα, εκπορεύθηκε από τα Κεντρικά Γραφεία της LifO. Κρίμα, αλλά αυτή είναι η ΜΟΝΗ αλήθεια!

***

 -”Μα γιατί έδωσες βήμα και δισέλιδη προβολή σ’αυτήν την ψωνάρα;”

«Μα όλοι τους ψωνάρες είναι αδερφέ μου! Ξέρεις κανέναν τους που ΔΕΝ είναι;»

 Έτσι  ανταπάντησε στην πρόκληση του χαμηλών τόνων συναδέλφου του, ο διάσημος Τηλεοπτικός Αστήρ (απόφοιτος και του «Εργαστηρίου» παρακαλώ)…και συνέχισε:

«-Αφήσέ με τώρα…έχω και δουλειές…ήρθε η φορτωτική με τις μπουγάτσες του Ιορδάνη και πρέπει να φροντίσω να σταλούν γρήγορα στο Εστιατόριο. Εγώ είμαι ένας επιτυχημένος φίλε μου! Όχι σαν τους loosers της Μπλογκόσφαιρας!»

 Άλλια-τσης της η Ντίβα της 4ης Εξουσίας!

 Πριν… στεγνώσει το μελάνι στο ποστ του Αρτουά: «γιά μιά μέρα δίχως την Μιραντολίνα στον monitor» δηλαδής, η Συμμαχία φροντίζει να «σηκώσει» στον αέρα συνεντεύξεις της …Λαμπρινής Χ.Θωμά αν αγαπάτε! Έλλειψα ποτές από κοντά σας…. Μπουχαχαχαχα

 Αισθάνομαι πλέον σαν ήρωας του Star Blog Wars. Kι επειδής είμαι γέρος για να υποδυθώ τον ρόλο του Λιούκ Σκαΐγουώκερ, αλλά και νεότατος γιά τους υπόλοιπους ρόλους, διαλλέγω τον διαχρονικό ήρωα R2D2 … ή μπορεί και τον C3PO! Κανείς δεν ξέρει….

 Είθε η Δύναμη (παράλληλα με τα «Φώτα»)  να’ναι μαζί σας αδερφοί μου!

Σχόλια»

1. kaltsovrako - 5 Ιανουαρίου, 2007

τους τελευταίους μήνες, άστους πάνω μου.
Τους έχω σώσει μαζί με το templete σου (νομίζω και τα σχόλια)

Όσον αφορά την αηδία που αναφέρεις, κάτι μου λέει πως αυτό αν δεν είναι παλιπαιδισμός, μάλλον -όπως σωστά λες- πρόκειται δια γρόθου (που λένε και στην πατρίδα σου)

2. JustAnotherGoneOff - 5 Ιανουαρίου, 2007

Μάνο, αν εννοείς το σημερινό monitor bombing τελικά συμβαίνει κάτι διαφορετικό. Αποδεχόμενος τις αιτήσεις των νέων μπλογκ, το rss feed του monitor διαβάζει και περνάει όλα τα παλιά ποστ τους.

Αν φωτογραφίζεις τον Συκοφάντη, βλέπω ότι το έκοψε το σπορ αυτό τελευταία.

Εχτές το βράδυ που γύρισα από το μητιγκ των Δειπνοσοφιστών έγραψα ενα ποστ και το προγραμμάτισα να βγει στις δεκα το πρωί. Δεν το είδε το μόνιτορ, έβαλα καινούριο timestamp κι έτυχε το bombing εκείνη την ώρα. Αναγκαστικά, το διέγραψα το ποστ μου…

3. J.McManus - 5 Ιανουαρίου, 2007

[…]Αν φωτογραφίζεις τον Συκοφάντη, βλέπω ότι το έκοψε το σπορ αυτό τελευταία.[…]

Ένα συγκεκριμμένο ποστ το΄δα δύο με τρείς φορές σήμερον!

4. Μαύρος Γάτος - 9 Ιανουαρίου, 2007

θείοοοοοοοοοο…..

Ο Λύφος σίγουρα χαίρεται με την αναμπουμπούλα, αλλα΄κι ο Vrypan σίγουρα δεν ε΄λιανι αρνάκι που κάθησε να τον φάνε.

Τους καταλογίζω και τους δύο λάθη: στην Μιραντολίνα τσαμπουκαλίκι και αμετροέπεια, στον Vrypan αυταρχισμό και ξεροκεφαλιά.

Και τελικά, μέιναμε χωρίς μπολογκοχωριό – και για δες που δεν είναι καθόλου άσχημα! τί, μόνο εσύ θα είσαι καυσοκαλυβίτης;;;;;

Σ;)

5. J.McManus - 10 Ιανουαρίου, 2007

Eφ’όσον έβγαλε Πιτσιρίκο+Πρόβατο, έπρεπε ΚΙ ΑΥΤΗΝ να την βγάλει!

Τι ήθελε να παίξει με την ΙΕΡΗ συμμαχία της LifO?

Τα μούτρα του θα’ τρωγε!

ΕΓΩ από την μεριά μου, ΟΥΤΕ ένα mail ΔΕΝ του΄χω στείλει! Άλλαζα ΜΟΝΟΣ μου το url κι από δώ πάνε κι άλλοι!

Ο VryPan ΜΟΥ χρωστά, ΔΕΝ του χρωστώ τίποτις, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, επαγγελματιικό!

6. Μαύρος Γάτος - 10 Ιανουαρίου, 2007

Ε δεν είναι και αυτό λύση, να αλλάζεις URL για αν βγείς από το monitor!

Ο Βρυπάν φέρθηκε πολύ αυταρχικά σε αυτό το θέμα, άλλο αν εμείς οι 1990 τού χρωστάμε ή όχι.

7. J.McManus - 10 Ιανουαρίου, 2007

Άλλο θέμα εννοώ ότι ο VryPan ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ, καθαρά επαγγελματικό, πέραν από το διαδίκτυο!

Δεν είναι της παρούσης!

Αλλά επαναλαμβάνω, εφόσον έβγαλε Πιτσιρίκο+Πρόβατο που του το ζήτησαν (εγώ δεν ζήτησα τίποτις), έπρεπε να ικανοποιήσει το αίτημά της!


Σχολιάστε

  • Φτου κι απ΄την αρχή πάλι...

  • Οι πίσω μου σελίδες

  • macmanus12@yahoo.com

    Προστεθείτε στους 65 εγγεγραμμένους.