jump to navigation

>>>C120:All Time Favorites-Χρήστος Δασκαλόπουλος [repeat] Οκτώβριος 18, 2010

Posted by J.McManus in All Time Favorites.
trackback

scan0001scan0002

Περιμένω με ανυπομονησία να σηκώσω ό,τι λίστα έχω ηχογραφήσει δια να αφοσιωθώ (επιτέλους) στο δικό μου υλικό πέραν αυτών των περιοδικών κλπ παραγωγών:

macmanus επιλέγει -> macmanus ηχογραφεί

Αλλά πως είναι δυνατόν να αγνοήσω αυτό το καταπληκτικό αφιέρωμα!

Αν σε κάτι έβγαζα το καπέλλο μου στον Μάκη Μηλάτο ως Σταθμάρχη ήτο η όρεξη και η διάθεσή του διά αφιερώματα. Αλλά φευ δεν τον ακολουθούσαν διάφοροι «τεμπελάκοι» παραγωγοί που προφανώς βαριόντουσαν το ψάξιμο και το ανακάτεμα της δισκοθήκης τους (δεν υπήρχαν μουσικά αρχεία σε pc τότες γιά να κάνεις ένα κλικ και να βρείς ό,τι έψαχνες-έπρεπε να κατεβάσεις ράφια και βιβλιοθήκες). Υπήρχαν παραγωγοί που δούλευαν και την νύχτα ως dj’s κι είχαν μιά τσάντα στο αμάξι και την πηγαινοέφερναν από το στούντιο στο μαγαζί και τούμπαλιν παίζοντας τα ίδια κομμάτια-ανάκατα! Χεστηκαμάν γι αφιερώματα τώρα… Έτσι πιά ο Μελάτος εγκατέλειψε την καλή προσπάθεια και τα διάφορα αφιερώματα τα’κανε πλέον μόνος του (πχ.»ταξιδιάρικα τραγούδια» κλπ κολλήματα που΄χε -με την καλή έννοια)

Στην συγκεκριμμένη περίπτωση το αφιέρωμα ήτο πολύ απλό. Αλλά και συνάμα πολύ δύσκολης επιλογής! Μέσα σ’ένα δίωρο εκπομπής έπρεπε να παίξεις τ’αγαπημένα σου τραγούδια ή αποσπάσματα από τ’ άλμπουμς! Επιλογές μιάς ολόκληρης ζωής! All Time Favorites. Τι να πρωτοδιαλλέξεις να μου πείς; Και καλά στα 1993! Γιά τόλμα να το κάνεις σήμερα, στα 2006; Οι παραγωγοί του Σ/Κ ήσαν τυχεροί που’χαν ένα τρίωρο στην διάθεσή τους…

Στην παρούσα φάση ήμουν απλά ένας ακροατής του σταθμού. Ακόμα δεν έπαιζα μπάλλα μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Με το που πληφορήθηκα τα καθέκαστα από το διαφημιστικό τρέηλερ κατσικώθηκα από το πρωϊ στο ραδιοκασεττόφωνο με πληθώρα μαγνητοταινιών δια να τ’ ηχογραφήσω. Ήθελα ν’ ακούσω με προσοχή τα κομμάτια και να τα καταγράψω κι εκείνα τα χρόνια είχα και μπόλικη δουλειά στο μαγαζί που μου αποσπούσε η προσοχή…Δεν ήθελα να χάσω ούτε λέξη!

Όταν έκανα την απομαγνητοφώνηση και κατέγραψα τις επιλογές των παραγωγών σε χαρτί, αναλώθηκα σ’ένα αγώνα δρόμου στα δισκάδικα της Αθήνας να βρώ τα κομμάτια (ή άλμπουμς) που μου’λειπαν.

Κι επί των ημερών μου στον Rock FM πλέον, τα μετέτρεψα σε Non Stop κασέττες δια ν’ ακούγονται τα βράδυα ή στα διάφορα κενά.

***

 Η συγκεκριμμένη συλλογή που βασίζεται στις επιλογές του Χρήστου Δασκαλόπουλου κατεγράφη σε 120άρα επειδής είχα σχεδόν το 95% του υλικού που ακούστηκε εκείνη την μέρα! Μιλάμε πάντα για το 1993. Αν και ο συγκεκριμμένος πραγωγός έβαλε και χρονικό περιορισμό τα 1988, διότι θεωρούσε την τελευταία πενταετία (grunge) ακόμα πολύ ρευστή και δεν ήθελε να προεπιλέξει κάτι αν δεν καταλάγιαζε ο κουρνιαχτός που ξεσήκωσε το Seatle. Ήταν σ’ αυτά τα θέματα πάντα κάθετος κι απόλυτος ο Δασκαλό.  😉

Φυσικά από τα τότες οι παραγωγοί θα΄χουν να προσθέσουν μπόλικα τραγούδια, αλλά δεν θα΄χουν ν’αφαιρέσουν ΟΥΤΕ δράμι. ΟΛΑ ήσαν ένα+ένα άλλωστε! Διατήρησα την σειρά που ακούστηκαν κι απλά έκανα μερικές ψιλο-μετατροπές (πχ. από μετεγενέστερα Live) αν ΔΕΝ είχα ένα συγκεριμμένο κομμάτι.

Με τον Χρήστο έχουμε τα ίδια βιώματα πάνω-κάτω. Στην ίδια γενιά ανήκουμε, το ίδιο Σχολείο τελειώσαμε και μας άρεσαν τα μικρά/ψαγμένα δισκάδικα στα νειάτα μας! Ψωνίζαμε τακτικά από το δισκάδικο του «Παρα-πέντε» (στο βάθος πίσω από τα κόμιξ) πριν φτιαχθεί η Pilgrim στην Διδότου.

Η εκπομπή του («Thank You Master») θα μείνει στην ιστορία για την ώθηση που΄δωσε στην ανεξάρτητη σκηνή και τις εξειδικευμένες γνώσεις του στο Αυστραλιανό+Νεοζηλανδέζικο Ροκ.

Παρατηρείστε επίσης (αυτά που΄γραφα κι εγώ παληά) ότι εδώ περιέχεται τραγούδι του Steve Wynn (Dream Syndicate) πράγμα που αποδεικνύει ότι δεν είμαι μόνο εγώ ο περίεργος που΄χα σε μεγαλύτερη εκτίμηση αυτήν την μπάντα από τους μετέπειτα all-stars της γενιάς τους, τους R.E.M. δηλαδής…

 ***

Download Cassette wma:

http://www.4shared.com/audio/9JNlu0o_/All_Time_Favorites-Christos_Da.html

 Bonus Material: Van De Graaf Generator >>> La Rossa (ένα τραγούδι που δεν χώρεσε στην παραπάνω κασέττα)

 http://www.4shared.com/audio/m0jbUmSf/01_La_Rossa.html

Σχόλια»

1. Vrennus - Νοέμβριος 15, 2006

Άντε και νόμιζα ότι μόνο εγώ προτιμούσα τους Dream Syndicate από τους μαϊμού-Αθηναίους! Υποθέτω ότι και στη σύγκριση Simple Minds – U2 θα είσαι με τους πρώτους!

Πάντως, λακέ των πολυεθνικών (;-Ρ) γιατί .wma; Που θέλει και ολόκληρη ιστορία για να παίξει σε Linux; Το (πολύ καλύτερο) Ogg Vorbis τι σε χαλάει;

2. summertime - Νοέμβριος 15, 2006

«One more world lost, one more heaven gained»
(ο κορυφαίος στίχος από το La Rossa)

Μακ ευχαριστούμε

3. J.McManus - Νοέμβριος 15, 2006

Φυσικά είμαι με τους Simple Minds αδερφέ, καθότι και Σκωτσέζος!χαχαχαχα

Αλλά δεν είμαι λακές, απλά άσχετος είμαι μάτια μου και κάνω ό,τι το πιό εύκολο! Τα επόμενα θα΄ναι mp3, αλλα υπάρχουν ήδη αρκετά wma. Yπομονή! Στον δικό μου υπολογιστή ΟΛΑ ίδια μου φαίνονται πάντως! χοχοχοχο

4. Koukou - Δεκέμβριος 30, 2008

Ξερω οτι ειναι πολυ παλιο το post αλλα μηπως θα μπορουσες να ξανανεβασεις την κασσετα please;
Thanx anyway;)

5. Cressida - Αύγουστος 29, 2009

-με πρόλαβε ο/η Koukou-…
αν μπορείς σε παρακαλώ να ξαναβάλεις κάπου την κασσέτα… θα μου θυμίσει την εποχή που η εκπομπή με εισήγαγε σε μουσικά μονοπάτια στα οποία δεν είχα ξαναβαδίσει!

Ευχαριστώ πολύ

6. alex - Σεπτεμβρίου 21, 2009

mipos exeis ti lista me ta kalitera toy 93…exo spasei to myalo mou gia ena group sta 20 kalitera tis xronias pou evgale ena oraio desert rock lp/cd whatever…kai exo xasei ti kasseta apo tote…kai fysika tha eimai poly periergos na anevei xana ayti i kasseta….


Σχολιάστε

  • Φτου κι απ΄την αρχή πάλι...

  • Οι πίσω μου σελίδες

  • macmanus12@yahoo.com

    Μαζί με 49 ακόμα followers

